INFOLINIA 71 784 50 17
kompas_google

Social Media

Social Media to stosunkowo nowy kanał dotarcia do użytkowników Internetu ale mający obecnie ogromny potencjał. Zachowując odpowienią formę komunikacji, możemy dzięki niemu budować więzi między użytkownikiem a firmą, gromadzic aktywnych fanów wokół marki, prowokować do udziału w bieżących wydarzeniach i komentrzach na profilu oraz udostępniać dodatkowe informacje o firmie – jej produktach czy usługach. Media społecznościowe odgrywają coraz wiekszą rolę w działaniach emarketingowych, stają się internetowym standardem wspomagającym normalną działalność firm. Napopularniejszą formą aktywności w Social Media jest Fan Page na portalu Facebook, konto Google+ oraz Twitter. W ramach usług proponujmy kompleksowe działania w kanale Facebooka.

Uruchomienie Fan Page’a

Proponujemy załozenie firmowego Fan Page’a. Na podstawie materiałów przygotowujemy koncepcję graficzną która będzie znajdowała się na profilu. Opcjonalnie możemy przygotować inne grafiki, potrzebne na przyszłe kampanie reklamowe na portalu.

Prowadzenie Fan Page’a

W ramach prowadzonych działań oferujemy określoną dzienną aktywność – w formie postów, pytań i sond. Uczestniczymy w wywiązujących się dyskusjach oraz aktywnie zdobywamy nowych fanów. Profil jest na bieżąco monitorowany, a całość działań podsumowana jest miesięcznym raportem. Po uzgodnieniu z klientem możemy przeprowadzać także konkursy z nagrodami.

Targetowanie Facebook Ads

Facebook Ads to reklamy analogiczne do tych które pojawiają się w Google Adwords – z tą różnicą ze pojawiaja się na portalu Facebook. Jest to reklama tekstowo-graficzna prezentująca dowolną usługę, produkt bądź ogólnie firmę (może być to Fan Page, gra, aplikacja, a także zwykła strona WWW). Jej największym atutem jest przede wszystkim siła dotarcia – grupa docelowa, może być dokładnie sprecyzowana na podstawie:

  • wieku,
  • lokalizacji,
  • zainteresowań,
  • statusu związku,
  • języka,
  • wykształcenia,
  • płci

Dzięki Facebook Ads można zwiększyć:

  • ilość fanów,
  • ilość potencjalnych klientów,
  • ruch na profilu,
  • ruch w firmowym serwisie WWW.

Reklama może odsyłać do profilu lub na dowolną stronę klienta. Poniżej znajduje się przykład reklam Facebook Ads:

Facebook_ads

© 2012 - 2017 AUCH studio