INFOLINIA 71 784 50 17
kompas_google

Kampanie Adwords

Google Adwords to inaczej linki sponsorowane. Jeśli zależy Ci na natychmiastowym dotarciu z ofertą do grupy klientów lub kampanii okresowej, reklamy Google AdWords są na to najlepszym sposobem. Największym atutem linków sponsorowanych jest to, iż koszt opartej na nich kampanii nie jest zależny ani od ilości, ani okresu wyświetleń reklamowych boksów, ale od liczby kliknięć i faktycznych przekierowań na pożądaną stronę. Żadne inne medium reklamowe nie zapewnia 100% zwrotu kosztów dotarcia do odbiorcy. Na początek możesz otrzymać od nas kupon o wartości 250 złotych na swoją pierwszą kampanię! W ramach budżetu możemy przeprowadzić także kampanię w sieci Google Display. Za jej pośrednictwem możemy emitować reklamę banerową na witrynach z „rodziny” Google czyli: You Tube, Blogger, Gmail, Google maps, Google finance, na platformie Doubleclick Ad Exchange oferującej ponad 1 mln witryn o zróżnicowanej tematyce oraz na witrynach partnerów Google, takich jak Onet, Gazeta.pl, nk (Nasza-Klasa) czy Facebook.

Zalety kampanii

  • Wyświetlenia reklamy są darmowe – płacisz tylko za kliknięcia w link reklamowy.
  • Budżet całościowy i cenę kliknięcia można dowolnie konfigurować.
  • Szybkie efekty działań
  • Twoja oferta pojawi się na pierwszej stronie wyników Google zaraz po uruchomieniu kampanii.
  • Raportowanie i dalsze optymalizowanie kampanii
  • Precyzyjnie zmierzymy i powiemy Ci o tym kto, gdzie i kiedy klika w Twoje reklamy oraz co robi po przejściu na Twoją stronę internetową.

Kampania banerowa Google Display

banery

Czas, zasięg kampanii, zachowania użytkowników

Linki sponsorowane umożliwiają pełną konfigurację czasu i zasięgu ich wyświetleń. Jeśli więc prowadzisz działalność na terenie jednego województwa lub miasta, tam tylko będą się pojawiać. Kampanię w Google AdWords prowadzimy zawsze wraz z Google Analytics. To profesjonalne, niezwykle czułe narzędzie do monitorowania kampanii, statystyk i tworzenia raportów, które wskażą Ci jak udoskonalać kampanię linków sponsorowanych oraz zoptymalizować witrynę pod kątem użyteczności. Wiedza na temat zachowania internautów po przejściu na Twoją stronę z linku sponsorowanego oraz ich aktywności w witrynie jest bardzo cenna dla osób odpowiedzialnych za marketing i reklamę firmy.

Elastyczność kampanii

Kampania może być w dowolnej chwili zawieszona, poszerzona, zmodyfikowana lub usunięta. Można dowolnie decydować o budżecie miesięcznym, tygodniowym czy nawet dziennym. Reklama może wyświetlić się na dowolnie wybranym terenie.

Kampanie zagraniczne

Wiele firm decyduje się na podjęcie działalności biznesowej na rynkach międzynarodowych.  Jak zdobyć wybrany rynek? Niemcy, Czechy a może Wielka Brytania? Odpowiedź brzmi: dzięki Google Adwords.  W krajach europejskich, ok. 90 % konsumentów i przedsiębiorców przeszukuje za pomocą Internetu pożądanej usługi lub produktu. Co więcej na podstawie powyższego działania dokonują zakupu. W tym zakresie oferujemy analizę zagranicznych rynków docelowych, stworzenie reklam w języku grup zainteresowanych zgodnie z implementacja kulturową oraz zarządzanie stworzoną kampanią reklamową.

Pozycja linku sponsorowanego

Pozycja linku sponsorowanego zależy od wysokości ceny za jedno kliknięcie (Google stosuje tutaj zasadę: kto da więcej, ten jest wyżej) oraz trafności sformułowania reklamy w stosunku do strony, na którą przekierowuje. Poniżej znajduje się przykładowa prezentacja reklam w wyszukiwarce Google:

prezentacja_adwords

© 2012 - 2017 AUCH studio